Här kommer mitt bidrag till bloggvärlden. Jag kommer skriva om det som faller mig in men då miljö ligger mig varmt om hjärtat skulle jag tro att det blir ett återkommande ämne tillsammans med hudvård och mat.

Denna månad firar jag och mitt hjärta 3 år tillsammans så jag vill börja med att tacka för många fina minnen och underbara "Daugava" som jag fick igår. Puss till dig älskling


Senaste nytt från WWF:
Flera kändiskrögare bojkottar torsk på menyn, Tusen tack till er!
Hjälp till att protestera mot utfiskningen av torsk i Kattegatt genom att skriva på listan: http://www.namninsamling.com/site/get.asp?Torsk

Lite fakta:
Vår konsumtion av ekologiska bananer 2005 gjorde att 6000kg kemiska bekämpningsmedel och 110 000 kilo handelsgödsel inte behövde spridas på 300 hektar bananodlingar.

Tips till alla er som äter fiskleverolja:
låt fisken leva och ta istället lika mycket linfrö+rapsolja (ekologisk såklart) det ger ett jättebra intag av omega 3,6 och 9. Och ät ekologiska ägg det kan verkligen göra skillnad, det är för den delen både nyttigare och godare med allt ekologiskt =)

Tack till alla er som hjälper vår jord att hitta balansen.

Liknande inlägg

4 kommentarer

Eric Friman

15 Jan 2008 17:07

Mycket trevligt, oerhört fina ord. Hoppas på lite fler inlägg i framtiden, Puss

Tomten

16 Jan 2008 00:26

och mycket mer bilder på en sån fin tjej som dig ;D

syster

16 Jan 2008 00:30

jättefin och VUXEN blogg :) haha, ska försöka slipa lite mer på min nu. har ju inte direkt skrivit om så mkt intressant kan jag känna :) puss på dej!

Eric Friman

20 Jan 2008 20:10

Kom hem nån gång.. =) puss

Kommentera

Publiceras ej