Hjärnblödningar, missfall, förlamningar, koma, andnöd, stroke, medvetslöshet, bortstött njure, flertalet dödsfall och baklängesgång. Jag kan bara hoppas att alla dom som tagit svininfluensavaccinet tycker att det varit värt det. Det fattar väl vem som helst att det får konsekvenser om man sprutar in gift i kroppen? "Svininfluensan kommer att drabba dig hårdare än eventuella biverkningar av vaccinet" stod det att läsa i en av alla artiklar som skrivits om ämnet men jag har svårt att ta till mig den meningen. Det enda sättet att bli immun emot influensan är att få den.. jag tror på att låta kroppen ta hand om det själv, hur ska man kunna bygga upp ett starkt immunförsvar om man aldrig är sjuk? Folk dör i influensa varje år oavsett om den heter svin i förnamn eller ej. Själv kan jag inte förstå varken hysterin eller hur man överhuvud taget kan uppmana och skrämma folk till att ta ett vaccin som inte ens är forskat på och där leverantören själv avsagt sig allt ansvar gällande biverkningar. Tycker så jävla synd om alla stackars barn vars föräldrar tyckt det varit en bra ide med vaccin och därför inte fått möjligheten att själva bestämma över sina kroppar och framtida biverkningar. Fy fan för det säger jag bara!

Och för er som ännu har planer på att bli ett med det eftertraktade giftet finns det en hel rad med andra spännande biverkningar att se fram emot. Vad sägs om: hjärtstillestånd, buk/bröst/ben/ledsmärtor, synrubbningar, illamående, domningar, huvudvärk, feber, högt blodtryck, hjärtklappning, kräkningar, diarre, smakförändringar, epilepsianfall, frossa, klåda, lågt blodsocker, yrsel, olika allergiska reaktioner, migrän, psykiska problem, muskelvärk/svaghet, svullnad i lymfkörtlar/tunga/munhåla/svalg, lunginflammation, hosta och hudförändring
FÖR ATT NÄMNA NÅGRA!

Liknande inlägg