Vilken perfekt avslutning vi fick igår.. det var rejält kämpigt bara att ta mig ur sängen på morgonen och hög feber blandat med alkohol är kanske inte det bästa för kroppen men det var inte läge att tänka på det då, är det avslutning så är det.. och vilken härlig dag!! Solen lyste över vasaparken, jordgubbarna flödade och alla var glada. Efter den grekiska buffén, skumpa och lärarnas tal var det så dags för betygsutdelningen, och jag kunde inte vara nöjdare med mina betyg SÅ himla stolt. Sen hängde vi i parken någon timma innan Steiner kom och pratade om hur det är att jobba på deras lyxkryssningar, fick även göra diverse prov följt av en ryggmassage innan det var dags för mer parkhäng, denna gång i observatorielunden, himla mysigt. Sen avslutade vi kvällen hos Astrid ute på Lidingö.




Mina älskade grabbar, hur ska jag klara mig utan er vid min sida varje dag??

Liknande inlägg

2 kommentarer

Jonemar

18 Jun 2009 20:53

Förstår verkligen varför du inte vill hem.

Man ser vilket himla skönt gäng du lärt känna där nere.

Du har ingenting att komma hem till, förutom mig =) och några andra. ( som väldigt gärna vill ha dig hemma)

Annica

18 Jun 2009 21:14

Ja, säger detsamma gumsan! Tur vi har varandra...=)Kraam

Kommentera

Publiceras ej