Ibland när det går såhär länge mellan uppdateringarna känns det lite jobbigt att komma
tillbaka och försöka sammanfatta de senaste veckornas uteblivenhet men i korta drag så:
lyckades jag få mamma att sätta sig på flyget (för första gången på ca 15år) och komma
ner till Stockholm för några dagar fyllda av shopping, IKEA och sköna hotellkvällar. Sen
var jag och kärleken i Trosa på 100-årskalas samt tillbringade en dag i Norrköping där
vi förutom affärer gick och kollade på nya "Karate Kid", vilken för övrigt var sjukt bra.
Efter det for vi norrut igen. Jag hade sett fram emot att tillbringa hela sommaren i
stugan men vi har nästan inte varit här alls och plötsligt blev det höst! Lite snopet att
sommaren bara tog slut sådär på en dag, vi låg och stekte förra tisdan sen tackade
solen för sig och så blev det 9 grader och regn.. Som vanligt haft fullt upp här, med
både jobb och annat. Har bland annat fixat nytt pass, städat båthuset och skottat bort
groteska mängder sand för att så småningom försöka få in båten (vilken vi nästan slet
av oss ryggarna på bara att lyckas få ner till vattnet), krattat stranden, hälsat på farmor
& farfar + pappa, träffat världens snällaste goskit Challe, vart på inflyttningsfest hos Kicki,
masserat min första 93-åring samt haft besök av Erica & Marcus. Allt till den ljuva stämman
av Melissa Horn, har nämligen gått och förälskat mig i hennes skivor. Och i helgen kommer
tjejerna och co hit och myser till det med kräftskiva och övernattning allihopa, jag längtar
! Men först och främst är jag ledig imorrn och då har vi en lista på för närvarande 66
punkter som ska börja bockas av. Vi fick nämligen våra visum idag och lämnar därför
landet redan den 4:e september för vad som kan komma att bli mitt livs äventyr!

Liknande inlägg

5 kommentarer

TeDDyBeaR

26 Aug 2010 10:36

för en som inte rikigt hänger med i dina svängar, vad händer den 4:e september?

kram

Angelica

26 Aug 2010 16:23

Ja, det får du reda på om du fortsätter läsa bloggen ;) puss

syster-yster

26 Aug 2010 23:11

va kul att du masserat en 93-åring. men såklart inte lika kul som äventyret ni ska iväg på :D

Tessi

30 Aug 2010 19:55

Åh vad nyfiken jag blir!!

Ska du till Peru? Australien? Mocambique?

Nej nu vet jag, Usa förståss!

kramar i massor!! tänker på dig ska du veta.

Angelica

02 Sep 2010 13:39

Oh, bra gissat Stickan du tog den nästan där ;)

Tänker på dig med, synd att vi aldrig lyckas ses! Massa kramar

Kommentera

Publiceras ej