Då är jag tillbaka efter 2 härliga veckor i norr. Där har vi bland annat hunnit grilla med tjejerna samt firat Marias födelsedag, haft besök av Gustav, hälsat på Isabelle, Stefan & goaste lilla Eva, börjat lära mig spela gitarr och, med varierande resultat, pluggat spanska. Ryckte även in och jobbade men har man, som jag, världens finaste kille som masserar
en till sömns varenda kväll efter jobbet blir även de mest hektiska dagarna uthärdliga!


Och helgen var lika bra den. Både syrran & reko kom och gjorde oss sällskap i fredags och hela lördagen sen hade jag planerat in en heldag med syrran då jag inte kunde vara där och gratta henne idag. Så vi började med att ta jollen till lill-ön för en picknick, följt av massage, nya strängar till guran, buffé på Eastern & slutligen "Sex and the city 2".
mycket värt att få en hel dag tillsammans, det var på tok för länge sedan!



Men nu är vi nere igen. Har tillbringat hela dagen ute i skärgården tillsammans med
Emelie vilket varit underbart skönt. Bränner dock bra i ansiktet så det blir till att vara
lite försiktigare i solen nu när vi åker iväg för att tillbringa två sköna dagar på Getryggen.


UNDERBARA SOMMAR!!

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej