Idag var det meningen att vi skulle befinna oss i Stockholm och ta del av årets stora happening,
kungabröllopet, för fast jag inte är mycket för kungafamiljen eller hela den världen överhuvudtaget
hade jag sett fram emot att få ta del av det historiska i denna dag och jag har en grym ångest över att
jag nu inte fick det. Men den här syskonkärleken är inte att leka med så när det krisade i grannlandet
var det inte så mycket annat att göra än planera om och åka hit istället. Imorrn åker vi dock åter hemåt
och sen väntar första bästa resa ner till Stockholm igen för mig & kärleken, ska bli kul även om jag
ser fram emot när vi kommer hem därifrån och får ta en liten paus från allt resande en stund

Och vad passar väl bättre att avsluta med än en bild på utsikten härifrån Gjövik?

Liknande inlägg