Det sista vi gjorde innan vi lämnade Australien var att tillbringa 4 sömnlösa nätter i Sidney,
sen for vi hem..

Så 2 veckor har vi varit hemma nu och det börjar kännas ganska normalt igen.
Tycker fortfarande det är lite konstigt att alla pratar svenska överallt men det
går väl över tids nog det med. UNDERBART är det iallafall att kunna träffa
familj & vänner igen men jag skulle ljuga om jag inte sa att jag vissa dar
inte vill annat än att kasta mig ut i världen igen. Men allt har sin tid.



Tack som fan till alla som gjorde valborg till en sjukt rolig kväll, världsklass!

Men snart åker jag upp till min systrar i norr igen, som vi har att ta igen..

Liknande inlägg

1 kommentarer

syster-yster

06 May 2011 09:20

WOHOOO!!! längtar tills du kommer, då kan vi dela på min 3 meter breda garderob med skjutdörrar, l y c k a!!! ;P

Kommentera

Publiceras ej