Man vet det alltid men det finns stunder då man verkligen inser hur otroligt viktig
familjen är. Mina bröder har varit hemma i helgen och det betydde mycket. Vi
må bo långt ifrån varann och träffas alldeless för sällan, men när det verkligen
gäller så finns det ingen tvekan om att finnas där. Och det kanske inte alltid
verkar så men jag är så glad över att vara hemma. Att kunna träffa alla
som betyder mycket och som jag tänkt på och saknat varje dag.

Finns ingenstans jag hellre skulle vilja vara just nu även om
allt jobbigt som händer får mig att längta tillbaka
till när att allt fortfarande var lätt..

Liknande inlägg

1 kommentarer

Isabelle

30 May 2011 18:48

Älskade vän. Jag tänker på dig och om du har lust att ses är det bara att höra av sig!

Massa kramar från oss

Kommentera

Publiceras ej