Mitt resesällskap hade inget intresse alls av dagens utflykt men inte kan man åka
härifrån utan att ta svängen förbi Hollywood heller, så det var bara att snällt följa
med. Jag hade dessutom bara 2 punkter på listan: Walk Of Fame och Hollywood-
skylten. Och första punkten var ju lätt fixad. Den andra däremot krävde att vi
tog en kombinerad tour som innefattade en massa olika grejer, som hotell,
inspelningsplatser, gator och andra ställen av varierande intresse samt
att åka runt och se var alla kändisar bor. Jag ville ju bara se Hollywood-
skylten och försökte få en tur bara dit men det visade sig vara i princip
omöjligt så det var bara att snällt casha upp och hoppa in i bilen det.
Första halvan var ändå helt okej och vi fick se en massa intressanta
platser, ingenstans förstår jag dock tjusningen i att åka runt och spana
på kändisars hus! Det finns en anledning till att dom planterar buskar och
bygger höga murar liksom.. men men då har man gjort det också. Check! Vår
guide var iallafall störtskön, och ruskigt bekant, och visade sig skådespela en
del själv, han hade varit med i allt från Die Hard och SWAT till Wild Wild West och
visade både bilder och berättade massa roliga saker, lätt det bästa med hela turen!

Och det var allt ifrån vårt korta besök i Californien, vi skulle egentligen
bara byta flyg här men när man ändå har vägarna förbi liksom..

Liknande inlägg

7 kommentarer

jonemar

24 Apr 2012 13:34

Hej hej

Värst vad du far runt. Haha....TYPISKT DIG.

Skrattar varje gång ni flyger till ett annat land, bara sådär.

Hoppas du har en underbar resa. Men det ser så ut. Du är värd allt roligt du gör nu.

Önskar ibland att det var jag som var med dig, eller att jag kunde få byta plats med Robin i 1 vecka.

Tänker på dig varje dag. Och är inne och tittar här varje dag.

Det är så roligt att följa dig/er.

Jag gick tillbaka på din blogg till 2009-12-12. Där har du skrivet att bo på något annat ställe än jämtland vore helt fel. Så det är bara att flytta hem igen när ni har rest klart. =)

haha , ego som jag är i detta så vill jag såklart ha dig nära.

Vet du hur länge ni ska vara ute? Kommer ni hem till sommaren?

Om ni gör det så kom hem en sväng, nu när inte jag kommer jobba dygnet runt.

Saknar dig, Tänker på dig, Finns hos dig. JÄMT och För Alltid

syster-yster

24 Apr 2012 22:23

jag sätter hundra spänn på Hawaii! :D förresten så hittar jag inga företagspapper från 2011, bara 2010. kan du ha dom i stugan tror du för jag ska dit på torsdag så vore bra om jag vet ifall jag ska kolla efter dom. puss! <3

Angelica

25 Apr 2012 00:53

Erica: OCH JAG SAKNAR DIG!!! Har ingen hemresa bokad, hade funderingar på att åka hem efter Alaska men insåg att jag inte skulle göra nån nytta där ändå! Men det hade ju varit underbart att komma hem till sommarn, pengarna tar väl slut nångång om inte annat :) Lovar att säga till när jag vet mer. Tänker massor på dig!



Syster: Bara du här som har turen att ha varit i Hawaii!:) Tyckte dock att Robin skulle bjuda mig på en resa dit men si där tyckte vi olika :) Ja men det är ju perfekt, man deklarerade väl för 2010 förra året? Det borde va rätt papper iallafall. Hade ju tänk jag skulle hinna ringa dig om det där innan pappa kollade med dig men tack för att du hjälper till iallafall :) Skulle du kunna maila över vad det står på dom eller typ ta kort och skicka? PUSS

syster-yster

25 Apr 2012 12:43

ja man kan inte tycka lika om allt jämt. fredrik gillar ju dynamiter, lerpölar och att köra sönder saker så vi har väl våra olikheter vi oxå kan sägas ;P kollar papperen när jag kommer hem ikväll igen, men du e säker på att det bara är i den pärmen som du har alla företagsrelaterade papper? vilka papper exakt är det du vill att jag skickar exakt? kan scanna in dom och maila över. PUSS

Angelica

25 Apr 2012 18:13

Hahaha, ja det låter sannerligen så :) Ganska säker iallafall. Skulle i så fall behöva ha alla siffror från förra deklarationen. Hoppas det räcker iallafall. Suck, har inte en jävla aning hur det är meningen att jag ska göra det här! Men nu måste jag börja fundera på vart vi ska ta vägen idag samt svara på ditt mail om jag hinner. Hälsa lerpojken så mycket :) Puss

syster-yster

29 Apr 2012 14:31

hörde knappt vad du sa på mobilsvaret, behövde jag inte fixa nånting med papperen? har så kass mottagning på jobbet så såg inte ens på mobilen att jag hade missat samtal, typiskt!

Angelica

29 Apr 2012 19:49

Lika bra det kanske för mobilsvar e inte riktigt min grej :) Nä jag ringde och fick all hjälp jag behövde på skatteverket så det är fixat nu, men tusen tack ändå!:)

Kommentera

Publiceras ej