Äntligen framme! Kollapsar snart av trötthet då jag sovit 7 timmar på fyra dygn så
orkar inte skriva så mycket men flygresan gick bra, det är som väntat ca 10-15 grader
varmt och vi har checkat in på ett hotell i dom gamla kvarteren där vi mest troligt stannar
två nätter. Har precis varit och ätit världens godaste nudlar (slår till och med dom i Hong
Kong), det enda som inte är billigt verkar va choklad & vi är redan mätta på det eviga
tutandet i trafiken, vilken för övrigt är helt sjuk! Det är dessutom otroligt förvirrande
med pengasystemet här men det ger väl med sig om några dagar förhoppningsvis.

Och just, täckningen är näst intill obefintlig så glöm det där med kontakt via telefon.

Liknande inlägg

2 kommentarer

TuffLoysan

27 Jan 2012 19:11

Är så jävla imponerad över ditt resande!! =) Men hur har du råd?

Angelica

27 Jan 2012 20:35

Vad kul, tack!! Har jobbat halvt ihjäl mig under 8 månader för att kunna göra det här, det enda jag unnat mig har varit några konserter och resten har jag lagt undan. Så målmedvetenhet kommer man långt på

:)

Kommentera

Publiceras ej