Nä, det spelade faktiskt ingen roll att min klocka gick på Argentina-tid så vi missade första bussen hit
eller att jag egentligen borde ha pluggat idag istället för att ligga på stranden, för det var så jävla skönt!
    
Tänkvärt: hon som använde sin ekologiska spf 20 från "eco cosmetics" fick knappt en antydan till färg
& mår väldigt bra i huden såhär på kvällskvisten. Han som använde sin billiga nivea-spray köpt på 70%
rea brände sönder sig helt och ser därför ut som den kräftan han e, dessutom med vita fläckar överallt..
Annars trivs vi bra i jetset-staden. Det är rent och prydligt, soligt och varmt, Typ inga turister och ikväll
såg jag stjärnhimlen för första gången på veckor! Hostlet är nästan tomt på folk och jag är glad att jag
bara är 170cm lång för annars skulle jag inte kunna ligga raklång i sängen, det är värre för 2-metarn
på nedervåningen som ligger ihopskruvad som den stackars anakondan jag såg på Sidney-zoo! Haha..
    
    
Väldigt glad att vi åkte hit. Men ska jag få mitt A i spanska är det nog bästa att slå upp böckerna nu.
    

Liknande inlägg

1 kommentarer

henke

25 Feb 2014 07:02

haha vilket skit snack! använde inget solskydd på framsidan och det var du som skulle sköta min rygg! gick sådär :p jag som antog din rygg gjorde ett fantastiskt jobb! :)

haha jo sängarna är lite korta :p

Svar: ers höghet får ta ansvar för sin egen kropp!
Angelica

Kommentera

Publiceras ej