Färden fortsatte några timmar söderut, till Bacalar närmare bestämt
dit vi blev rekommenderade på grund av den fina lagunen strax utanför
stan. Där stannade vi en natt på "Casa China Hostel" eller något i den stilen.
     
        
     
Var chill till en början men ägarnas hundar som skällde varje gång nån kom, bäbisen
som skrek hela morgonen samt hare krishna-musiken dom spelade på högsta volym
suddade ut allt som var charmigt. Okej om folk känner sig lyckliga av att tillhöra
en sekt, alla tror på olika saker, men jag tycker det är obehagligt när man blir
påprackad sånt samt när jag hör folk sjunga "hare hare krishna" i korsningar
helt avtrubbade från övriga världen. Kanske verkar löjligt men religion har
så vitt jag vet tillfört mer skada än nytta till världen så håller mig gärna borta
från sånt (vet dock inte ett smack om hk så borde faktiskt inte uttala mig alls).
Iallafall så packade vi ihop igen och fortsatte resan mot den Beliziska gränsen.
     

Liknande inlägg

1 kommentarer

Susanna Maria J

16 Oct 2014 18:21

Ser sjukt nice ut :D

Kommentera

Publiceras ej