Ibland gör tystnaden så ont. Det skaver inuti och jag som intalat mig själv så många
gånger att det går över om jag bara ger det lite tid ser nu att det inte var sant. Det
blir bara värre. Ibland finns inga rätta svar. Det blir fel oavsett. Om allt ändå var
lika lätt som man ibland får för sig.. om det jobbigaste som kunde hända var
att man lyckades spräcka ett vinglas över den iordningsställda konferans-
dukningen två minuter innan gästerna kom, eller, varför inte spilla kaffe
över hela sig när man ska passa upp på halva Jämtlands poliskår?
(okej, jag erkänner, det var min dag! Inte ett enda rätt.) Nej,
skulle kanske inte vilja ha det så varenda dag heller.
Men nån slags paus där uppe hade varit skönt..

Liknande inlägg

1 kommentarer

Kicki

01 Nov 2011 08:53

<3 <3 <3

Kommentera

Publiceras ej