SÅÅÅÅÅÅ mycket att berätta men tröttast i världen och knappt något täckning varför det får bli
den korta historien för tillfället: tog oss in i Ecuador nästan helt smärtfritt.. bara jag som för en stund
lyckades tappa bort inreselappen till Peru som ju tydligen var superviktig och anledning nog att ge
mig böter, vilket jag var alldeles för trött för att tycka vara okej. Men den hittade sin väg tillbaks
till slut och några timmar senare stannade bussen i Guyaquille där vi efter en taxitur på 5 min
stegade in på flygplatsen. Resan fortsatte till Galapagos där
jag dom senaste 2 dagarna ägnat
all tid åt att ta ett Advanced Open Water-Certifikat. Helt otroligt vilket ställe det här är alltså!!
    
Och fan vad stolt jag är som vågade ta dykcert, redan fått tillbaks det i tusenfalt.

Liknande inlägg

1 kommentarer

syster-yster

21 May 2014 21:55

helt rätt, du ska vara superstolt! :) såå impad! :) pusss <3

Kommentera

Publiceras ej